Dag 1 - Presentera dig och din medryttarhäst

Efter som det har kommit så många nya läsare så gör jag om den här dag saken :) Så börjar nu :D


Namn: Alexandra ..........
Född: 1997-05-26
Skola: Samskolan i Gbg
Familj: Mamma Mari 51, Pappa Mats 50, Största Syster Viktoria 22, Minsta syster Maria 20, Bror Joachim 18
Djur: Katt Disel 7år <3
Medryttarhäst: Speeding Olle <3

Jag älskar djur, men mest av alla djur gillar jag hästar! Jag rider 3 gånger i veckan på Olle.

Det här är jag :)



Min medryttare häst :D

Namn: Speeding Olle <3 Kallas Olle
Ålder: 14 år
Kön: Valack
Katogri: B-Ponny
E: okänd
U: okänd

Olle är den sötaste och busigaste ponnyn i hela världen. Han har dom bästa egenskaperna som ska finnas hos en ponny. Han kommer travandes i hagen när man ropar :) Men bara om han vet att man har med sig godis :D Olle står i ett stall vid Torslanda ridklubb, Men nu är Olle såld så han åker 15 maj, men då kommer jag rida en annan ponny vid namn Zirocco kommer mer om han sen :)


Kommentarer
Postat av: Sofia "träman"

Söööööööööötisar :D <3

2011-05-07 @ 10:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0