Bildbomb på väg xD

Som rubriken säger bildbomb på väg :) Idag har jag varit i skolan. Nu sitter jag här hemma Och jag har fått hem mitt schabrak och huva som jag beställde :D Bilder kommer på det :) Snart ska jag åka till stallet och kolla när min syster hopptränar för Emma Emuanelsson :) Över till bildernar :)

Stallet där Olle står:


Stora stallet:

Hagarna (var lite dimmigt när jag tog dom xD):


Och vår "städade" sadelkamare x)

Det var bildernar från stallet nu kommer en på min OnePiece och några på det jag har fått hem idag :D


Det var alla :( men ska nog forsätta med den dag 13 osv om ni fattar XD
Ses

Kommentarer
Postat av: Josse och Greta<3

Står du med din medryttar häst där?

Jag och min mamma har kollat på stallet om vi kan flytta dit!

Kul i så fall!

2011-04-11 @ 19:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0