Gårdagen :D

Först var det skola.
Sen åkte jag till stallet :)
Var där ett tag innan jag red :P
Runt halv 6 gick jag ner å red :P
Möte Evelina på väg som skulle åka o bada med hästarna :)
Jag red i ca 30 min han var grym :D
mjuk i båda sidorna :P
Sen gick jag bort till Ewes stall o frågade när dom skulle åka ? ;)
Kom inte ihåg svaret XD
Men jag följde med iallafall.
Dom åkte med Shanno, Elliott och Nogger :)
Åkte transport för shannon är så gammal o orkar inte gå dit o sen tbx :(
Men när vi kom fram lastade vi av hästarna :p
vi gick i ca 20 min till åleviken :D
när vi kom fram bada dom andra medans jag tog kort :P
Sen fick jag hoppa upp på Shannon :D
Men jag hade inga bad kläder med mig men jag sket i det :) haha
Tack Mailn :=)

Shannon :D

Elliott :D

Nogger :P Foto: Evelina Ketola :)

/ Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söte Shannon <3

2011-08-25 @ 20:58:40
Postat av: Clara

Söta!

2011-08-25 @ 21:53:25
URL: http://allroundtempus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0