Emelie Larsson <3

Emelie Larsson, Jag vet inte vart jag ska börja :')
För ca ett 1 år sedan så satt vi bara o stirra på varandara när vi red ;)
Jag var sjukt avis för du hade en egen häst men inte jag haha ;)
Sen lärde vi känna varandra genom Céline.

På EN månad blev vi bästa vänner <3
Emelie åldren ska vi skita i.
Och speciellt vad andra säger <3
Inget hindrar våran vänskap :')
Vilken tur att JAG fick dig som kompis <3
Du är så sjukt söt o snäll.
Du är helt underbar :')

Du är min syster Emelie <3
ÄLSKAR DIG!!! <3

Satt o grät när jag skrev detta :')
Tack ännu en gång för att vi är kompisar <3<3<3<3<3
/ Alexandra


Kommentarer
Postat av: emelie larsson <3

åhh , du är så sjukt underbar gumman <3

älskar dej syster <3

pusss på dej <3

gråter av allt som hänt mellan oss <3

<3

2011-08-22 @ 07:52:43
URL: http://rosaekipaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0