Dagen

Idag så kom mamma in och väkde mig vid kvart i 9, seegt. Men skulle ju till stallet :) När jag kommer till stallet så är Alva (som äger Olle) där. Så hon gick och hämtade Olle medans jag byte om. Vi borstade och gjorde iordning han medans Alvas pappa mockade :D Och under tiden kom Jennifer. Sen gick vi ner till manges och när vi kom dit så var redan hindrerna upsatta. Då slapp vi det :) Alva började rida, han var lite seg, men sen vi hon fram han :) Efter ett tag hoppade jag upp och red han var ganska pigg i början :( Vi hoppade ca 50 i tre-kombination. Han var jätte duktig. Sen red Jennifer i några minuter sen skrittade Alva av han medans vi tog in hindrerna :( Jag blev jätte trött, sen kom jag hem och slappade. Det var min dag det P

Pöss Alexandra



Kommentarer
Postat av: Love

Nice blogg Alex!!!

Olle= sööt!!! <3

Hoppas vi kan ses snart!!!

Kram//Love <3

2011-02-05 @ 22:52:34
URL: http://lovisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0