Dag 2 Min första egna medryttarhäst

Min första egna medryttarhäst var en häst som heter Make My Day men kallas Mickey :) Mickey var en stor häs (1,75 i manken) Jag red Mickey i ca 1 år :) Han var det bästa som hade hänt mig. Men så till sommaren så sa hans ägare att han skulle flytta till hennes gård :( Jag torde inte han skulle komma tbx. Så jag började leta ny medryttar häst, då hittade jag Olle <3 Men så efter sommaren så ringer Katta och säger att hon har flyttat tbx han :( men då hade jag redan fått Olle.

Puss Alexandra

Bild på Mickey o mig första gången jag red han<3<3

Kommentarer
Postat av: Love

Söötis <3

2011-02-06 @ 11:18:49
URL: http://lovisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0