Dag 1 - Presentera dig och din medryttarhäst

Nu ska jag presentera mig och min medryttar häst:P

Namn: Alexandra ..........
Född: 1997-05-26
Skola: Samskolan i Gbg
Familj: Mamma Mari 51, Pappa Mats 50, Största Syster Viktoria 22, Minsta syster Maria 20, Bror Joachim 18
Djur: Katt Disel 7år <3
Medryttarhäst: Speeding Olle <3

Jag älskar djur, men mest av alla djur gillar jag hästar! Jag rider 3 gånger i veckan på Olle.



Namn: Speeding Olle <3 Kallas Olle
Ålder: 14 år
Kön: Valack
Katogri: B-Ponny
E: okänd
U: okänd

Olle är den sötaste och busigaste ponnyn i hela världen. Han har dom bästa egenskaperna som ska finnas hos en ponny. Han kommer travandes i hagen när man ropar :) Men bara om han vet att man har med sig godis :D Olle står i ett stall vid Torslanda Ridklubb :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0