Hemma

Haha fast jag har varit hemma sen tre :P Skulle blogga direkt, men det blev det inte för jag hittade en blogg som var bra :D haha fail Men idag så har jag varit i skola, efter skolan åkte jag hem, blir så arg på bussarna :@ först är den 20 min sen och så blir den propp full, och så var den så sen så den åkte bara till krysset så ska alla hoppa av och ta nästa buss!! Och den var redan full när vi kom på :@ SÅ SUR!!! Och nu sitter jag hemma och är hungrig :O Ska plugga sen :( Har prov i morgon :/ Juste jag fick tbx ett prov idag :D Fick 23/26. Är nöjd med det :)

Jag kommer typ bara blogga på em (tills jag kommer på hur man gör tidsinställt inlägg XD) efter som att jag inte kan blogg från mobilen :(

Ses



Kommentarer
Postat av: Maria

duktig du är :) bra jobbat på provet!

2011-04-27 @ 17:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0