Hej

Idag så har jag varit i skolan :( På gympan hade vi orientering. Jag var med Miriam :) Vi var gryma. Först gick vi vilse typ, för vi hittade inte kontroll saken XD men så helt plötsligt hittar vi en annan kontroll sak :) Då viste vi vart vi var :) som tur var. På väg hem möte jag mamma vid Maxi och så handlade vi lite för i morgon :)
Imorgon ska jag åka till Belgien :D Så då kommer det inte att vara så mycket uppdatering men får se om vi har internät eller inte :/ Hoppas vi har det :D Men om det inte är något internät så kommer jag hem på söndag :) Fy vad skönt det är med lov kan knappt fatta det :/ Min nästa vecka ser ut ungefär så här:
Måndag: Olle <3
Tisdag: Olle <3
Onsdag: Olle
Torsdag: Stallet? Får  se
Fredag: ? tror stallet där med XD
Lördag: Olle <3
Söndag: Plugga :(



Snart ska jag packa klart tills imorgon :) Ska gå upp kvart i fem :/ segt

Ses
/ Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0