...

Hejsan!! :D

Har kommit hem nu :) fast kom hem igår kväll :/ men har inte hunnit blogga :( Men det var jätte bra i Belgien Sol o moln :) Men varmt :D Kommer bilder sen :D

Men idag så vaknade jag vid 9 tiden :/ men så går jag in på Facebook och så frågar Sofia om vi ska vara me varandra :) Och så kom jag på en smart sak (tyckte jag iallafall ;D) att vi skulle rida ut :D Så frågade Malin om jag kunde låna Shannon också :) Och det fick jag :D så vi red ut jag på Olle :) och Sofia på Shannon.
Det var jätte mysigt :P efter det så möte vi Evelina som äger Elliott :D så var lite nere i Torslanda stallet och pratade med henne, tog massa bilder idag kommer sen :)

Nu får in ett litet smak prov ;)



Shannon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0