Dagen

Idag så var det skola, slutade kl 12.15 gött :D Efter det så åkte jag till stallet :P Först mockade jag , efter det tog jag in Olle och red :D Ridpasset såg ut så här: Först så skrittade jag fram till baken och där fick Olle nog ;) och skulle vända och ställde sig o grejade haha fjant, sen fick jag upp han och så trvade jag en bitt :D sen vände jag och Galopperade till baken :D han var grym :D efter det så gick jag in i padocken och red lite dressyr :P sen gick jag upp ::) när jag hade tagit av han alla saker så gick jag ut så han fick äta lite gräs, då kom Evelina och Victoria :D Jag o Ewe pratade lite sen ställde jag in han i boxen och gick ner med Evelina till Torslanda stallet och var med Ewe där nere :) Så ringde pappa vid 5 och frågade om jag skulle ta bussen eller om han skulle komma nu o hämta mig :D Så jag sprang upp och gjorde maten :) Efter det så kom pappa och hämta mig :P så kom vi hem och gjorde lite mat :D

Det var min dag :D Imorgon ska jag med Evelina till valsäng för det är divson 1 eller 2? hahaha kom inte ihåg :)

Vi ses :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0